ردمی، برند زیرمجموعه محبوب شیائومی، با تغییراتی جسورانه وارد فصل جدیدی از فعالیتهایش شده است. قابلتوجهترین تغییر شکل جدید نام این برند است که اکنون کامل با حروف بزرگ نوشته میشود.
به گفته «لو ویبینگ» (Lu Weibing)، رئیس بخش موبایل گروه شیائومی،: «Redmi به REDMI تغییر نام داده است و این تغییر فقط به زیباییشناسی محدود نمیشود و تغییری استراتژیک است که تفکرات عمیقی پشت آن است.»
لو ویبینگ تأکید کرد موفقیت شیائومی در بازار گوشیهای پرچمدار با فناوریهای پیشرفته فضای بیشتری برای گسترش فعالیتهای REDMI ایجاد کرده و این برند بهخوبی برای این تغییرات آماده است.
تغییرات در استراتژی ردمی
ویبینگ اشاره کرد سری جدید Turbo جایگزین سری محبوب K خواهد شد و سری K قرار است سری پرچمدار برند ردمی باشد. او همچنین اعلام کرد سری K80 بزرگترین بهروزرسانی در تاریخ سری K خواهد بود و مستقیم با پرچمداران قدرتمند رقبا که در فروشگاههای آنلاین عرضه میشوند، رقابت خواهد کرد. K80 Pro پرچمداری قدرتمند معرفی شده و لو تأکید کرد این دستگاه با ترکیب سختافزار فوقالعاده و تجربه کاربری عالی، با پرچمداران شرکتهای بزرگ دیگر این حوزه رقابت خواهد کرد.
وانگ تنگ توماس «Wang Teng Thomas»، مدیرعامل برند REDMI، تأیید کرد این تغییرات بهدلیل ورود سری پرچمدار شیائومی به بازه قیمتی بالاتر اعمال شده است. او توضیح داد: «خط تولید محصولات REDMI از ابتدای سال بازنگری شده است. سری K جدید پرچمدار قهرمان معرفی شده است، بهویژه مدل Pro که تجربهای جامع و پرچمدار ارائه میدهد. محدوده قیمتی این دستگاهها نیز برای پرکردن شکاف ناشی از افزایش قیمت سری عددی شیائومی افزایش خواهد یافت.»
او همچنین اشاره کرد سری جدید Turbo قرار است در بازه قیمتی ۲ هزار تا ۳ هزار یوان (حدود ۲۸۰ تا ۴۲۰ دلار) قیمتگذاری شود. وانگ تأکید کرد REDMI همچنان به ارائه ارزش خرید بالا در تمام بازههای قیمتی پایبند است و قصد دارد در هر بخشی رقابت میکند، همه را از میدان به در کند.